۱۳۸۶ مرداد ۲, سه‌شنبه

یگانه دستور پخت مقاله با سایتشن بالا برای پنج نفر

یک - به یک کنفرانس بروید تا مسله پیدا کنید.
دو - مسلهء مربوطه حل کنید.
سه - راه حل مربوطه را مرقوم کنید.
چهار - به یک کنفرانس بروید و مردم را از این کشف بزرگتان آگاه کنید.
پنج - به قسمت یک بروید.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

این راه خوبیه ولی یگانه راه نیست. تازه تضمینی هم برای کار کردنش وجود نداره. کنفرانسهای بزرگ پر هستن از پست داک هایی که برای این کاری که شما پیشنهاد کردین میان ولی اگه راه رسیدن به سایتیشن بالا به این آسونی بود همشون الان فول پروفسور بودن.
اولا پیدا کردن یک مساله درست و حسابی که مورد علاقه و احتیاج آدمهای زیادی باشه کار بسیار مشکلی هست و از عهده هر کس و در هر مقطعی بر نمیاد. دوما باید به اندازه کافی شناخته شده باشی که ملت به حرفت گوش بدن(به جای اینکه با لپ تاپشون ور برن!!) و این احتیاج به صبر زیاد و تلاش طولانی مدت داره.
از همه اینها گذشته به نظر من راه مطمئن تر برای پخت یک مقاله با سایتیشن بالا اینه که با یه آدم خفن کار مشترک بکنی. برای شروع کار این از همه مطمئن تر هست.

Pinocchio گفت...

commet,

فکر کنم منظورت این نبود که یگانه نیست. منظورت این بود که کافی نیست.
به هرحال برای کار کردن با یک خفن هم باید دقیقاً همین راه رو رفت.

ناشناس گفت...

ممنون از توجهت ولی منظورم دقیقا این بود که یگانه نیست. اگه کلی توانایی در پیدا کردن و حل مسائل مهم داشته باشی و همینطور پشتکار لازم رو میتونی از این راه به نتیجه برسی ولی خیلی سخته و احتمال موفقیت خیلی نیست.
در مورد کار کردن با یک خفن هم درسته که یکی از راهها، آشنایی در کنفرانسه ولی تنها راه و مطمئن ترین راه نیست! چون در مورد این مطلب هم توی کنفرانسها دست زیاد شده!!!