۱۳۸۶ دی ۲۰, پنجشنبه

معرفي منجوق


برخي از همكاران ودوستان هموردا مي پرسيدند چرا ما با اسم مستعار در هموردا مي نويسيم.خوب من فكر مي كردم اين طوري بانمك تره.به علاوه به نظر من اگر خوانندگان با نويسنده آشنايي نداشته باشند با پيش داوري كمتري به محتواي مطالب توجه مي كنند. اما به نظرمي رسد اين سوء تفاهم به وجود آمده كه ما مي خواهيم با پوشاندن هويت مرموزانه رفتار كنيم. براي اين كه اين سوء تفاهم از بين برود من خودم را معرفي مي كنم. نامم ياسمن فرزان است. زندگي نامه كاري ام را مي توانيد در اينجا بابيد. اينم عكسم است.

۸ نظر:

ناشناس گفت...

سلام.
هرچند من میدونستم که منجوق کیه و زندگینامه کاریش چطوری بوده ولی به هر حال خوش بختم!
راستی تولد یکسالگی اینجا هم مبارک، با تاخیر.
دوست داشتم نظر بدم برای بهتر شدن اینجا ولی من هر وقت هرچی به فکر رسیده بود همون موقع گفتم. امیدوارم این وبلاگ لااقل به همین خوبی که هست ادامه پیدا کنه...

ناشناس گفت...

خوب بهتر است بقیه را هم معرفی کنید. رضا کیست؟ رضا منصوری؟

منجوق گفت...

كامت جان ممنون از احوالپرسي و تبريك. اظهار نظرهاي شما هميشه مايه دلگرمي است.


ياور عزيز اگر بقيه صلاح بدانند خودشان خودشان را معرفي مي كنند

ناشناس گفت...

hi

ناشناس گفت...

خود شیفتگی؟

منجوق گفت...

گل مورد علاقه ام هم نرگسه!! هرچند معتقدم اگر نارسيس ياسمن را مي ديد ديگر شيفته خود نمي شد!!


آخه ناشناس عزيز! شما از كجاي اين نوشته خودشيفتگي را استخراج كرديد؟!

ناشناس گفت...

It seems it is a serious symptom of ASN.

Acquired Situational Narcissism is a form of narcissism that develops in late adolescence or adulthood, brought on by wealth, fame and the other trappings of celebrity. It was coined by Robert B. Millman, professor of psychiatry at the Weill Medical College of Cornell University.

ASN differs from conventional narcissism in that it develops after childhood and is triggered and supported by the celebrity-obsessed society: fans, assistants and tabloid media all play into the idea that the person really is vastly more important than other people, triggering a narcissitic problem that might have been only a tendency, or latent, and helping it to become a full-blown personality disorder.

In its presentation and symptoms, it is indistinguishable from Narcissitic Personality Disorder, differing only in its late onset and its support by large numbers of others. The person with ASN may suffer from unstable relationships, substance abuse, erratic behaviour and considerably from not being deservingly appriciated by the others.

Visis a Psychiatrist asap.

منجوق گفت...

شما از يك شوخي كوچك من به اين همه نتيجه رسيديد؟ در هر حال متشكرم كه وقت گذاشتيد و مرا تحليل روانشناسي كرديد.

I DO feel very much appreciated by your considerate comment and recommendation. So as you see
I do not suffer the symptoms you have described. Neither I have acquired any "fame, wealth or other trappings of celeberity."

باز هم سئوال مي كنم از كجاي نوشته من شما خود شيفتگي را استخراج كرديد. از من خواستند خودم را معرفي كنم من هم كردم. همين!

اين سئوال را جدي مي پرسم؟!اين اختلالاتي را كه شما مي گوييد من در خود سراغ ندارم. اما شايد شما چيزهايي از بيرون مي بينيد كه خودم و نزديكان نمي بينيم.


صد البته آن قصه نرگس و ياسمن شوخي بود. من فكر كردم شما شوخي مي كنيد پس آن را بايك شوخي پاسخ گفتم