۱۳۸۶ فروردین ۲۵, شنبه

درسي كه من روز چهارشنبه گرفتم

بالاخره هما ن طور كه از قبل اعلام شده بود چهارشنبه پيش نتايج ميني بون
اعلام شد.
در اينجا مجال آن نيست تا درباره اين نتايج و يا اهميت آن بحث شود. ولي به نظر من جا دارد تا به يك نكته حاشيه اي اشاره كنم. با استفاده از اينترنت سخنگويان پروژه اين امكان را فراهم آورده بودند تا سمينارمزبور را به صورت زنده پخش كنند. من راس ساعت مقرر سعي كردم به وبسايت مزبور وصل شوم اما ابتدا به علت تعداد زياد كاربر از سراسر دنيا كه مي خواستند همزمان همين كار را بكنند مو فق نشدم. لحظه اي وسوسه شدم تا مانند آنچه كه در ايران مرسوم است فوري نتيجه بگيرم كه بله چون من از ايران سعي مي كنم وصل شوم مو فق نمي شوم ودر نتيجه بروم پي كار خودم. مي دانيدكه در ايران دراين موارد يه عده از ايراني ها فوري كاسه كوزه ها راسر بدي سيستم اينترنت ايران مي شكنند. عده ديگر كه ايران را بيشتر دوست دارند فوري انواع و اقسام تئوري تو طئه مي با فند. الغرض! هيجان من براي ديدن نتايج بيش از آن بود كه فوري وا بدهم. آنقدر صبر كردم تا بالاخره موفق شدم كه وصل شوم و الحق كه نتايج و به خصوص بحث هاي بعد از سمينار ارزش اين صبر را داشت.

هیچ نظری موجود نیست: